تغییر استراتژی در محصولات سایپا و روند تولید

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از هدف‌گذاری در سال ۱۳۹۸ برای اجرای استراتژی توسعه محصولات خود و اعمال تغییر در تیراژ، تنوع و ترکیب محصولات این مجموعه برای پاسخ‌گویی به خواسته‌ها و سلایق روز جامعه خبر داد.

اقتصادگردان– سید جواد سلیمانی با بیان این‌که سایپا در دو بخش خودروهای اقتصادی و
خودروهای مدرن تولید مشترک با شرکای خارجی، محصولات مورد نیاز بازار کشور
را تأمین می‌کند، اظهار کرد: قصد داریم سبد محصولات خود را به منظور ارتقا
کیفی با تولید خودروهایی در سطوح بالاتر توسعه دهیم. سایپا همواره به‌عنوان
تولیدکننده اصلی محصولات ارزان‌قیمت و اقتصادی در ایران مطرح بوده که با
توجه به نیاز بازار کشور به خودروهای پیشرفته‌تر و برخوردار از امکانات
بهتر و برای پاسخ‌گویی به خواسته‌ها و سلایق روز جامعه، سیاست تولید
خودروهای رده متوسط و بالا در دستور کار گروه سایپا قرار گرفته است.

وی افزود: پایه اصلی اجرای این سیاست، طراحی و ساخت خودروهای متنوع بر
روی پلت‌فرم اختصاصی SP۱۰۰ سایپا با برخورداری از امکانات روز است، بر همین
اساس، طراحی و ساخت چند محصول جدید برای عرضه در سال‌های آینده با
سرمایه‌گذاری و استفاده از ظرفیت‌های داخلی بر روی همین پلت‌فرم آغاز خواهد
شد.

مدیرعامل خودروسازی سایپا با یادآوری اینکه در سال‌های گذشته خواسته‌ها و
مطالبات عمومی جامعه از خودروسازان، دستخوش تحول شده و مشتریان به دنبال
استفاده از خودروهای پیشرفته‌تر هستند؛ گفت: از این رو، گروه خودروسازی
سایپا تلاش خواهد کرد تا هم محصولاتی با سطوح کیفی و امکانات بالاتر تولید
کند و هم نیاز بازار در زمینه محصولات اقتصادی را با ساخت خودروهای جدیدتر و
مجهزتر پاسخ دهد.

سلیمانی با اشاره به حضور گروه خودروسازی سایپا در بازارهای صادراتی هم
گفت: توسعه سبد محصول و تولید خودروهایی با ویژگی‌های مدنظر، توان رقابت
سایپا را در بازارهای خارجی افزایش داده و موجب کسب سهم بیشتر فروش و
ارزآوری برای کشور نیز خواهد شد.

ادامه مطلب

icon برچسب ها:


ارسال نظر

نام:

ایمیل:

وب سایت:

متن و پیام شما: